martes, 19 de noviembre de 2013

Sensacions fins ARA!!


Bon dia!!
Bé, com el propi títol indica i degut a què ja estic passat l' equador de les pràctiques. Un aquesta entrada faré una petita reflexió de les meves sensacions durant el període de pràctiques què porto en relació a alguns dels objectius què m' havia plantejat en un inici.

Pel què fa a al nexe d' unió entre teoria i pràctica, crec què encara estic molt "verda", és a dir,  sí què relaciono alguns conceptes formals i metodologies de treball, etc. però crec què l' experiència és el 75% de la carrera d' un psicopedagog i jo amb aquestes pràctiques cada cop estic guanyant més gràcies a la llarga experiència del meu tutor i com posa en pràctica aquella teoria però adaptada a cada context i alumne.

En relació a enriquir-me d' una gama més amplia de recursos, definitivament fins ara un SÍ rotund, ja què en aquest centre estan al dia a dia en les estratègies educatives, innovacions... i cada cop sé més com actuaria davant d' una situació d' assessorament i quins recursos podria aconsellar, ja que he après en la practica: el suport conductual positiu, el PEC, les PECS i les TEACH. Malauradament què en l' àmbit què més m' estic formant és l' educació especial, el meu tutor gairebé sempre em fa el nexe d' unió amb l'escola ordinària, com podria utilitzar aquests recursos en ella.

En les relacions amb el meu tutor i la resta de professorat em sento molt acollida i una aprenent activa, tots ells em parlen i es dirigeixen a mi per obtenir opinions, dialogar, explicar... la qual cosa em fa aprendre molt més, ja què puc veure la realitat de tot el centre i dels seus professionals. Per tant, hi ha una cooperació  continua sent partícip a les diferents aules i reunions interdisciplinaris i familiars. Pel què fa als alumnes, m' han rebut molt bé, es relacionen amb mi com una professional més i noto molta simpatia mútua.

Per concloure, i estan a l' equador, el meu balanç fins ara és molt positiu per tot allò explicat anteriorment, espero seguir en aquesta mateixa línia i anar a molt més!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario