domingo, 27 de octubre de 2013

De la teoria a la pràctica...


Bones companys/es!!
Avui començo el meu diari de pràctiques, en el qual voldré compartir amb vosaltres les meves experiències en la pràctica psicopedagògica, tot reflexionant i gaudint mútuament de les nostres aportacions!
Com diu el nom de l' entrada., el pràcticum I suposo un pas de la teoria a la pràctica, un pas que em genera dos tipus de sensacions, per una banda por a lo desconegut, a saber què trobaré i si estaré a l' altura i d' altra banda moltes ganes i entusiasme per veure si tot allò après durant aquests anys ha tingut el seu fruit, si sóc capaç de reflexionar en la practica educativa tot traient les meves conclusions. Per tant els meus objectius en aquest primer pràcticum serien:
  • Fer un nexe d' unió entre teoria i pràctica.
  • Aprendre a reflexionar sobre l'àmbit psicopedagògic,
  • Enriquir-me dels anys d' experiència del psicopedagog que tinc al costat.
  • Formar-me més com a professional.
  • tenir una gama més amplia de recursos i estratègies en diferents àmbits.
  • Cooperar amb els diferents professionals del centre de pràctiques.
Bé, a partir de tots aquest objectius espero poder fer un diari què resulti productiu tant per mi com pels companys/es que ho llegeixin. A partir d' ara, compartim experiències.

1 comentario:

  1. Una salutació molt cordial en aquest inici del diari, serà un plaer seguir la teva feina.

    ResponderEliminar